Emaitzak: 14

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (13)
•Analizar la participación de estas entidades públicas y privadas en el desarrollo del turismo en su ámbito geográfico. •Erakunde publiko eta pribatu horiek beren geografia-eremuko turismoaren garapenean zer parte-hartze duten aztertzea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Las comarcas y mancomunidades poseen un ámbito geográfico superior al municipio e inferior a la provincia. Eskualde eta mankomunitateen esparru geografikoa udalerriena baino handiagoa eta probintziena baino txikiagoa da.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

De forma general, se pueden establecer una serie de funciones, en lo que a turismo se refiere, que son comunes a todas las entidades locales (provincias, comarcas, mancomunidades y municipios), cada una en su ámbito geográfico correspondiente. Oro har, ezar daitezke turismoarekin lotutako zenbait funtzio tokiko erakunde guztiei dagozkienak (probintziak, eskualdeak, mankomunitateak eta udalerriak), bakoitzari bere esparru geografikoan.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Un problema fundamental que se nos plantea en el estudio de este tipo de empresas es la dispersión normativa existente, ya que, como ha quedado dicho en el presente manual, cada comunidad autónoma, posee la potestad de legislar en materia turística en su ámbito geográfico y eso ha provocado que no en todas existan los mismos tipos de empresas de alojamiento, lo que hace difícil fijar unas pautas comunes para todo el Estado. Horrelako enpresak aztertzeko dugun funtsezko arazo bat araudien batasunik eza da; izan ere, eskuliburu honetan esan dugun bezala, autonomia-erkidego bakoitzak badu turismo-arloan bere esparru geografikorako legeak egiteko eskumena, eta horrek ekarri du ostatatze-enpresak ez izatea berdinak erkidego guztietan, eta, horregatik, zaila izatea estatu osorako jarraibide bateratuak finkatzea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

La potestad que tiene cada comunidad autónoma para legislar en su ámbito geográfico nos complica, en este apartado, aún más que en el referente a los establecimientos hoteleros, el ofrecer una clasificación común a este tipo de empresas para todo el territorio nacional, máxime cuando el Real Decreto 39/2010, de 15 de enero, por el que se derogan diversas normas estatales sobre acceso a actividades turísticas y su ejercicio, derogaba expresamente las antiguas normativas nacionales sobre apartamentos turísticos (Real Decreto 2877/1982, de 15 de octubre, de ordenación de apartamentos turísticos y de viviendas turísticas vacacionales y Orden del Ministerio de Información y Turismo de 17 de enero de 1967, por la que se aprueba la ordenación de apartamentos, bungalows y otros alojamientos similares de carácter turístico). Autonomia-erkidego bakoitzak bere esparru geografikoa arautzeko duen eskumenak hotel-establezimenduenean baino gehiago konplikatzen du atal honetan sailkapen komun bat egitea Espainia osorako; are gehiago 39/2010 Errege Dekretua —2010eko urtarrilaren 15ekoa, zenbait jarduera turistikotarako sarbideari eta haietako jardunari buruzko estatu mailako hainbat arau indargabetzen dituena— hor egonda, zeinak berariaz indargabetzen baititu apartamentu turistikoei buruzko estatu mailako antzinako araudiak (2877/1982 Errege Dekretua, 1982ko urriaren 15ekoa, oporretako apartamentu turistikoak eta etxebizitza turistikoak arautzen dituena; eta Informazio eta Turismo Ministerioaren 1967ko urtarrilaren 17ko Agindua, izaera turistikoko apartamentu, bungalow eta antzeko beste ostatu batzuen araudia onartzen duena).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Cada comunidad autónoma posee la potestad de legislar en materia turística en su ámbito geográfico. Autonomia-erkidego bakoitzaren eskumena da bere esparru geografikoko turismo-gaietako legeria.

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Este transporte regular puede ser clasificado en atención al ámbito geográfico recorrido en: Garraio erregular hau honela sailkatu daiteke egiten den ibilbidearen eremu geografikoaren arabera:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El núcleo turístico es el ámbito geográfico donde se producen la mayor parte de los consumos turísticos, donde interacciona el turista con los elementos de la oferta turística y donde se pueden apreciar todos los efectos producidos por el fenómeno turístico. Gune turistikoa da kontsumo turistiko gehien egiten diren eremu geografikoa. Gune turistikoan, orobat, turistak eta turismo-eskaintzako elementuek elkarri eragiten diote, eta turismo fenomenoaren eragin guztiak hauteman daitezke.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El primero de ellos se puede definir como aquel ámbito geográfico debidamente delimitado que está compuesto por una serie de elementos que le confieren la capacidad de atraer una corriente turística más o menos importante y constante hacia su territorio. Gune turistiko hartzailea: lurralde horretara etengabeko korronte turistikoa —garrantzi handiagokoa edo gutxiagokoa— erakartzeko gaitasuna ematen dioten elementu multzo batek osatzen duen eremu geografiko behar bezala mugatua.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El núcleo turístico emisor es aquel ámbito geográfico que por las especiales características que tiene la población en general, entre otras, económicas, sociales y culturales, emite turistas de forma regular hacia otras zonas receptoras con atractivos turísticos. Gune turistiko igorlea: herritarrek oro har dituzten ezaugarri bereziak direla-eta —besteak beste, ekonomikoak, sozialak eta kulturalak— turistak aldizka elementu turistiko erakargarriak dituzten gune hartzaile batzuetara igortzen dituen eremu geografikoa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Zehar-lerroa (1)
¿Cuál sería, en este caso, el ámbito de influencia geográfico en internet? Kasu horretan zein izango litzateke eragin-eremu geografikoa Interneten?

Materiala: Sistemen integrazioa